Skip to content. | Skip to navigation
Menu

Welkom bij het Flycatcher panel!

"Ik vind het leuk om mijn mening te geven en Flycatcher is daarvoor een goed medium. Mede omdat onderzoeksresultaten ook bekend gemaakt worden en de onderwerpen vaak leuk en interessant zijn."

R.K. te Woerden
(panellid)

 

Ontdek onze Facebookpagina!

Like onze Facebookpagina en wij houden je op de hoogte van de laatste onderzoeksresultaten, nieuwste ontwikkelingen en leukste weetjes!

Like ons
U bent hier: Home

Aanbod digitale cadeaubonnen uitgebreid

Ouders hebben moeite met kindermarketing

Nederlanders proberen minder vlees te eten

Op verzoek van onze panelleden hebben wij de mogelijkheden voor het inwisselen van de Flycatcher punten uitgebreid.

De meerderheid van de ouders is voor maatregelen tegen kindermarketing van ongezonde producten, zoals koek, snoep en frisdrank.

Uit onderzoek blijkt dat bijna helft van Nederlanders probeert minder vlees te eten. Dit is mooi want de overgang naar een meer plantaardig eetpatroon is beter voor ons klimaat.

 

 
 
 
 
 

Sluit

Deze website maakt gebruikt van cookies om:
  • uw gebruikerservaring en de werking van de website te testen en te verbeteren
  • integratie met social media mogelijk te maken
Deze cookies zijn anoniem.

U krijgt deze melding te zien, omdat wij u volgens de nieuwe Telecomwet vooraf toestemming moeten vragen voor het gebruik van cookies. Wij begrijpen dat dit hinderlijk is. Klik hieronder eenmalig op 'Cookies toestaan' om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website: Cookies toestaan