Skip to content. | Skip to navigation
Menu

Welkom bij het Flycatcher panel!

"Ik vind het leuk om mijn mening te geven en Flycatcher is daarvoor een goed medium. Mede omdat onderzoeksresultaten ook bekend gemaakt worden en de onderwerpen vaak leuk en interessant zijn."

R.K. te Woerden
(panellid)

 

Ontdek onze Facebookpagina!

Like onze Facebookpagina en wij houden je op de hoogte van de laatste onderzoeksresultaten, nieuwste ontwikkelingen en leukste weetjes!

Like ons
U bent hier: Home

 

Deloitte Consumenten- onderzoek 2022

Flycatcher verlengt sponsorcontract philharmonie zuidnederland

Evaluatievragen vragenlijsten

Maar liefst 88% van de consumenten in Nederland maakt zich zorgen over de prijsstijgingen van levensmiddelen. Uit onderzoek van Flycatcher, uitgevoerd in opdracht van Deloitte, blijkt dat twee derde van de consumenten hun koopgedrag al heeft aangepast, onder meer door te kiezen voor goedkopere producten (bij de huidige supermarkt) en (vaker) producten in de aanbieding te kopen.

Flycatcher heeft haar sponsorovereenkomst met de philharmonie zuidnederland voor de komende jaren verlengd. Ons bureau blijft het orkest ondersteunen met kennis en inzichten uit onderzoeken die hen kunnen helpen hun ambities te realiseren.

Zoals u van ons gewend bent, eindigen onze vragenlijsten altijd met twee evaluatievragen. Onlangs ontvingen wij de vraag wat er met deze evaluatievragen gebeurt. Het gaat om de vraag:'Wat vond u van de vragenlijst?' en de vraag waar u een opmerking over de vragenlijst kunt plaatsen. Graag geven we u meer informatie over wat wij met deze antwoorden doen.

 

 
 

Wij gebruiken reCAPTCHA om uw account beter te beveiligen.
Om in te loggen moet u eerst cookies accepteren.

 
 
 
 

Sluit

Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijker en veiliger te maken.
Bij Cookies toestaan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer lezen, klik hier