Skip to content. | Skip to navigation
Menu

Welkom bij het Flycatcher panel!

"Ik vind het leuk om mijn mening te geven en Flycatcher is daarvoor een goed medium. Mede omdat onderzoeksresultaten ook bekend gemaakt worden en de onderwerpen vaak leuk en interessant zijn."

R.K. te Woerden
(panellid)

 

Ontdek onze Facebookpagina!

Like onze Facebookpagina en wij houden je op de hoogte van de laatste onderzoeksresultaten, nieuwste ontwikkelingen en leukste weetjes!

Like ons
U bent hier: Home

 

Onderzoek toont lange termijneffect aan van oproep Thijs Slegers

Nederlanders maken zich zorgen over stijgende prijzen

Experiment vraagvormen onderzoeken

Het is deze maand precies een jaar geleden dat voormalig PSV-perschef Thijs Slegers een emotionele oproep deed om bloed- en stamceldonor te worden. Hij hoopte met zijn oproep een signaal af te geven en de noodzaak van meer donoren centraal te stellen. Zijn oproep sloeg aan.

Flycatcher voert jaarlijks in opdracht van Deloitte een onderzoek uit over consumententrends in de supermarkt. Uit de resultaten van dit jaar blijkt dat een overgrote meerderheid van de consumenten (89%) zich zorgen maakt over de stijgende prijzen van levensmiddelen.

Flycatcher doet altijd haar best om deelname aan onderzoeken zo makkelijk en prettig mogelijk te maken en daarom kijken we altijd kritisch naar de manier waarop we onze onderzoeken voorleggen aan onze panelleden.

 

 
 

Wij gebruiken reCAPTCHA om uw account beter te beveiligen.
Om in te loggen moet u eerst cookies accepteren.

 
 
 
 

Sluit

Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijker en veiliger te maken.
Bij Cookies toestaan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer lezen, klik hier