Skip to content. | Skip to navigation
Menu

Prijs, gemak en duurzaamheid sturen supermarktgedrag in Nederland

"Ik vind het leuk om mijn mening te geven en Flycatcher is daarvoor een goed medium. Mede omdat onderzoeksresultaten ook bekend gemaakt worden en de onderwerpen vaak leuk en interessant zijn."

R.K. te Woerden
(panellid)

 
U bent hier: Home > Nieuws

Prijs, gemak en duurzaamheid sturen supermarktgedrag in Nederland

Flycatcher voert jaarlijks in opdracht van Deloitte een onderzoek uit over consumententrends in de supermarkt. Uit het onderzoek blijkt dat prijs, gemak en duurzaamheid de belangrijkste factoren zijn die het keuzegedrag van consumenten in de supermarkt bepalen.

Bekijk alle resultaten en meer op de website van Deloitte.

Gepost door Drs. L. Helmes (Lieke) op 15-9-2025

Ga naar nieuwsoverzicht >>

 
 

Wij gebruiken reCAPTCHA om uw account beter te beveiligen.
Om in te loggen moet u eerst cookies accepteren.

 
 
 
 

Sluit

Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijker en veiliger te maken.
Bij Cookies toestaan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer lezen, klik hier