Skip to content. | Skip to navigation
Menu

Welkom bij het Flycatcher panel!

"Ik vind het leuk om mijn mening te geven en Flycatcher is daarvoor een goed medium. Mede omdat onderzoeksresultaten ook bekend gemaakt worden en de onderwerpen vaak leuk en interessant zijn."

R.K. te Woerden
(panellid)

 

Ontdek onze Facebookpagina!

Like onze Facebookpagina en wij houden je op de hoogte van de laatste onderzoeksresultaten, nieuwste ontwikkelingen en leukste weetjes!

Like ons
U bent hier: Home

Boodschappen in fysieke supermarkt meer beleving

Terugkoppeling onderzoek werkbeleving

Donatie War Child

 
 
 

Afgelopen zomer hebben weer ruim 2200 panelleden deelgenomen aan het jaarlijkse onderzoek over Consumententrends in supermarkten dat we in opdracht van Deloitte uitvoeren. De belangrijkste resultaten, die mede door jullie deelname tot stand zijn gekomen, heeft Deloitte bekendgemaakt. Wij delen graag deze resultaten met jullie.

Onder alle deelnemers van het onderzoek over werkbeleving, dat wij hebben uitgevoerd in september 2017, zijn 20 cadeaubonnen van 20 euro verloot en 1 cadeaubon van 100 euro. De prijswinnaars hebben een persoonlijk bericht ontvangen. Wilt u meer weten over de gemeten thema's in het werkbelevingsonderzoek?

Weer heeft een aantal van onze panelleden een donatie aan War Child, onze samenwerkingspartner, gedaan. Hiermee krijgen oorlogskinderen ook een stem en een kans om heftige ervaringen achter zich te laten, zodat ze kunnen bouwen aan hun toekomst.

 

 
 
 
 
 

Sluit

Deze website maakt gebruikt van cookies om:
  • uw gebruikerservaring en de werking van de website te testen en te verbeteren
  • integratie met social media mogelijk te maken
Deze cookies zijn anoniem.

U krijgt deze melding te zien, omdat wij u volgens de nieuwe Telecomwet vooraf toestemming moeten vragen voor het gebruik van cookies. Wij begrijpen dat dit hinderlijk is. Klik hieronder eenmalig op 'Cookies toestaan' om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website: Cookies toestaan