"Ik vind het leuk om mijn mening te geven en Flycatcher is daarvoor een goed medium. Mede omdat onderzoeksresultaten ook bekend gemaakt worden en de onderwerpen vaak leuk en interessant zijn."
Flycatcher voert jaarlijks in opdracht van Deloitte een onderzoek uit over consumententrends in de supermarkt. Uit de resultaten van dit jaar blijkt dat een overgrote meerderheid van de consumenten (89%) zich zorgen maakt over de stijgende prijzen van levensmiddelen.
Flycatcher doet altijd haar best om deelname aan onderzoeken zo makkelijk en prettig mogelijk te maken en daarom kijken we altijd kritisch naar de manier waarop we onze onderzoeken voorleggen aan onze panelleden.
Vorig jaar werd thuis gemiddeld 33,4 kilo voedsel per persoon weggegooid. De daling van het aantal kilo's verspild eten lijkt wel te stagneren, dit blijkt uit het onderzoek van het Voedingscentrum met een belangrijke bijdrage van ons.
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijker en veiliger te maken. Bij Cookies toestaan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer lezen, klik hier